Saturday 17 September 2016

Ephedraxin 67






+

Polecane Pracownia Duy Pokj wituje 5-TE Urodziny. Po pierwszym roku dziaalnoci stworzylimy napisalimy manifiesta w nim, e eksperyment si Uda. Wci jestemy o TYM przekonani. modelo Wypracowalimy, w ktrym niekomercyjnie i oddolnie powstaj kultura i sztuka. Przez pi lat dziaalnoci, w Pracowni si odbyo ponad 3200 pojedynczych wydarze WYSTAW, pokazw, PRB, dyskusji, etc. Para spektakli Daje niemal DWA dziaania dziennie. Przez diez Hoteles, Pracowni odwiedzio ponad 50 tysicy OSB. Jest witowa co. bd witowa tomar nasze trzy organizacje Inicjatywa Wolna Biaoru, Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna i Stowarzyszenie 61 KOCZ w tym roku 10 lat. Zapraszamy w Sobot 16 kwietnia hacer Duego Pokoju (ul. Warecka 4/6, wejcie desde ul. Kubusia Puchatka). Programa: 11.00 Roliny w polskie j Kulturze Ludowej // Warsztaty Etnograficzne dla dzieci w wieku 3-7 lat z rodzicami / opiekunami 18.00 Pan Jdras // Koncert Duego Pokoju i 10 lat SPE, PDI i S61 // borracho, película i mie Sowa 20.00 Eric empuja a ellos en los bolsillos // // Koncert 21.00 Taczymy Piosenki Puszcza Felek Przez cayo dzie: leakowanie, Bufet, miechy i Rozmowy. Pikn scenografi wydarzenia wyprodukuje Héroes Estudio de papel (Magdalena Major i Karolina Pawowska). PROGRAMA SZCZEGOWY 11.00 Roliny w Polskiej Kulturze Ludowej // Warsztaty Etnograficzne dla dzieci w wieku 3-7 lat z rodzicami / opiekunami Czy Wiecie Jak wyglda dziurawiec albo przytulia W jaki sposb pozbywano si kiedy brodawek Un Jak chroniono si przed z magos Zapraszamy hacer wejcia w wiat Rolin, KTRE stanowi wany elemento dawnej Kultury Ludowej. Na warsztacie poznamy kilka rolin i ich lecznicze, un nawet Magiczne waciwoci i zastosowania. Kade Dziecko wyjdzie z z zaj wasnorcznie wykonan kartk z zielnika. 18.00 Pan Jdras piewa Piosenki na Kacu // Koncert Pan Pan Jdras a Jdras. Nigdy wczeniej piewa nie, nie tekstw pisa. Chyba e takie piosenki, KTRE towarzysz nocno-porannym powrotom z baru czy posiedze w po kuchni 22.00. Un w telefonie Teksty jedynie, nie kiedy byo piewa Siy i WIAT wydawa si bez sensu. Un kiedy zrobio si naprawd bez sensu, niespodziewanie pojawiy si Piosenki. Na Jednym z dramatycznych kacw powyaziy z szafy, spod ka, z Czapki, z telefonu i zostay z Panem Jdrasem. Pomagay mu Radzi sobie z kacmylami, kactsknotami i Blami gowy, KTRE KAC tak zoliwie podsuwa. pokocha wszystkie te Piosenki Pan Jdras i Nagra w domowym zaciszu za pomoc dwuosobowego materaca, koca, mikrofonu i Komputera (z legalnym oprogramowaniem). Cae instrumentarium a MAA gitara (nazwa producent a urzdzenie Guitalele czyli ni a gitara, ni al ukelele), jajoszejker i Gos Pana Jdrasa. skromnie WIC, ale z sercem Trío Huberta, Christopha i Szymona, DWCH kuzynw i typa, ktrego poznali w liceum. Jeden wysoki broma, drugi tez broma wysoki, trzeci broma niski, ale za a Spiewa. Na wiosne 2013 roku, wasnym nakadem wydali debiutancki mini-álbum. m. in. Grali na OFF Festival, abierto, na deskach Teatru Dramatycznego, także ale i w mniej miejscach dystyngowanych. Ich muzyka znalaza sie na sciezce dzwiekowej hacer filmu. W Maju 2013 roku pojechali w trase po pietnastu niemieckich cercanas. De tego czasu byli na kolejnych kilku trasach za RLL. Lubi gra muzyk hacer filmw niemych i ciesz si z tego, e latem 2015 pisa zaczli swój pyt drogas dugograjc. La broma de zesp, ktry nie chcia byc zespoem rockowym, ale jednak Gdzieś tam nim broma. Chcia Smutna grac muzyke, un wesoa podobno gra. Nie piosenek grac chcia, ale je pisze. Troche obok, jednak ale w Punkt, Eric empuja a ellos en los bolsillos daza do celu. Polecane Zapraszamy Dzieci wraz z rodzicami / opiekunami na Warsztaty etnograficzno-plastyczne, odbywajce si w ramach projektu Edukuj z antropologi 2016, realizowanego przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna. Podczas cyklu czterech godzinnych warsztatw przybliymy uczestnikom wybrane zagadnienia z zakresu kultur Wiata. Zajcia bd si odbywa w Bibliotece dla Dzieci i Modziey nr XXX w Warszawie. Na Spotkania Zapraszamy dzieci w wieku 46 lat wraz z rodzicami / opiekunami. Udzia w warsztatach bezpatny broma. Obowizuj zapisy liczba miejsc ograniczoną hacer OSB 12 w Grupie. Zapisy przyjmujemy telefonu vaina numerem (022) 849-37-98 lub osobicie w Bibliotece. O przyjciu na warsztat decyduje kolejno zgosze. Warsztaty odbywaj si w ramach projektu Edukuj z antropologi 2016 realizowanego przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna im. Witolda Dynowskiego. Projekt wspfinansuje Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyszego. Pitek, 8 kwietnia 2016, godz. 17:00 Kuba wyspa Jak Wulkan Gorca, brzmi refren znanej piosenki. Jednak pikne plae, palmy i Morzé de nie jedyne Lugares de interés tego piknego, wyspiarskiego kraju. Jakie Tajemnice kryje w Sobie Kuba jedn z nich bromea z pewnoci santera, synkretyczna karaibska religia, sigajca swoimi korzeniami wierze zachodniej Afryki. Para z niej wywodz si bstwa zwane Orichs, ktrych szczeglny kult rozwin si na Kubie. Na zajciach poznamy kolorowy wiat kubaskich wierze, un kade dziecko zrobi swój Lalk inspirowan jedn z Orish. Prowadzenie: Justyna Szymaska ​​Pitek, 22 kwietnia 2016, godz. 17:00 Na spotkaniu poznamy barwn kultur grali z Huculszczyzny, ktra zachowaa swój odrbno mimo wielokrotnych zmian pastwowych Granic. Dowiemy SI, SI czym zajmuj huculscy Pasterzen, Jak wygldaj haftowane soroczki (koszule) i malowana ceramika. Sprbujemy zataczy koomyjk i posuchamy, trembity Jak brzmi i cymbay. Kade dziecko wyjdzie ze Spotkania z wykonan wasnorcznie Lalk-marionetk ubran w strj z motywami huculskimi. Prowadzenie: Dominika Misiak Pitek, 13 maja 2016, godz. 17:00 Finowie ceni sobie tradycj, oryginalne jej, oblicze prastare, ale te Nowe Inspiracje. Dziki temu mirada, runiczne pieni i Szklane nowoczesne wzornictwo mog funkcjonowa obok siebie w Kulturze, tworzc YW tradycj charakterystyczn dla Finlandii. Na warsztacie poznamy tradycyjne fiskie dekoracje TZW. Himmeli. S para trjwymiarowe, wiszce dekoracje zrobione najczciej ze somy, o prostszych lub bardziej skomplikowanych, ksztatach geometrycznych. Dzisiaj RobiOne s gwnie w czasie Boego Narodzenie, ale zgodnie z dawniejsz tradycj RobiOne byy te w inne Pory Roku, zapewniay bowiem obfite plony, powodzenie i szczcie. Kady uczestnik zaj bdzie mia moliwo zrobienia wasnych ozdb Himmeli. Prowadzenie: Justyna Orlikowska Pitek, 20 maja 2016, godz. 17:00 Ramajana a WIELKI EPOS Indyjski, ktry wci yje: pobudza wyobrani ludzi, artystw inspiruje, Motywy Ramajany pojawiaj si czsto w filmach, un epizody s rodzicw wykorzystywane przez hacer Dzieci wychowywania. Podczas zaj Dzieci Poznaj t histori, bd te Mogy podotyka rnych indyjskich przedmiotw z zwizanych ni (np. Klejnoty). Zapraszamy hacer wysuchania tej niesamowitej opowieci Prowadzenie: Modo Katarzyna Molino Polecane Dlaczego dziewczyny migruj W jaki sposb wpywa a na ich yciowe decyzję zwizane edukacj z, maestwem, prác Na ile migracja broma sposobem realizacji yciowych aspiracji Czy Moe wpyn na umocnienie pozycji dziewczt w spoeczestwie iw rodzinie w Jakim stopniu dziewczyny mog poprawi sytuacj swoich bliskich Na te i inne pytania odpowiadaa dr Katarzyna Grabska, prezentujc wstpne Wyniki bada etnograficznych prowadzonych w Sudanie, w ramach projektu badawczego (2014-2016) finansowanego przez red suiza de Estudios internacionales, ktry zajmuje si problematyk migracji dziewczt w Etiopii i Bangladeszu, Jak rwnie migracji z Etiopii i Erytrei hacer Sudanu. Zapraszamy hacer Nagrania ogldania: Spotkanie poprowadzia Kamila Fiakowska. Dr. Katarzyna Grabska broma antropolok spoeczn specjalizujc si w tematyce uchodczej i migracyjnej, wszystkim przede w Sudanie Poudniowym, Sudanie Pnocnym i w Egipcie. Zajmuje si przemianami spoecznymi (género, generaciones) w wojen kontekcie, przesiedle ludnoci i migracji. Obecnie broma kierowniczk projektu tiempo para mirar a las chicas: la migración de las adolescentes y el desarrollo sponsorowanego SNIS przez. Pracuje na wydziale antropologii spoecznej studiw rozwojowych na Instituto Universitario de Altos Estudios Internacionales (IHEID) w Genewie i broma badaczk w Centro Global de Migraciones (IHEID), Universidad Ahfad Jak rwnie de la Mujer w Sudanie i CEDEJ (francuskie Centrum nauk spoecznych) w Chartumie. La broma ostatnia ksika, zatytuowana doktorantka w Orodku Bada nad Migracjami UW, zainteresowana gwnie emigracj Polakw oraz zmianami w obszarze relacji Rodzinnych i migracji wskutek género. Spotkanie odbyo SI 06/25/2015 w ramach projektu Antropologia dzi otwarte seminaria Naukowe finansowanego ze rodkw Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyszego. Projekt broma realizowany przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna im. Witolda Dynowskiego que wsppracy z Instytutem Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Polecane Animacje poklatkowe powstay w ramach projektu Edukuj z Antropologi Lokalno Rnorodno Zaangaowanie Animacje s rwnie efektem dziaa prowadzonych przez nas desde 2011 roku w ramach projektu Etnografia i dla najmodszych skierowane s do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz ich opiekunw. Mamy nadziej, e zachc uno dzieci i dorosych hacer Pracy wsplnej i zabawy tworzenia rzeczy zainspirowanych kultur Ludow. Estas animaciones de movimiento de parada fueron filmadas como parte de la Educación por el proyecto de Participación de Antropología Localidad La diversidad en Pracownia Etnograficzna Los cortos de animación son el resultado de nuestra etnografía para el proyecto de niños dirigido desde 2011 y están dirigidos a preescolares y en edad escolar los niños y sus cuidadores . Esperamos que estas animaciones animarán a niños y adultos para trabajar y jugar juntos mediante la creación de objetos inspirados en la cultura popular. Dziecko broma maym dorosym. Dy do TEJ dorosoci, oswaja j, zblia si ¿niej, un mu Pomagaj w tym bajki i zabawki pisze Aleksander Jackowski w ksice Polska Sztuka Ludowa. Najpopularniejsze polskie zabawki Ludowe byy wykonywane z drewna. Byy a konie na biegunach, koniki na kkach, lalki, wzki, koyski, rnorakie Pojazdy takie bryczki Jak, Auta potem, kolejki i samoloty, karuzelki, ptaszki. Tworzyli je albo domownicy, rodzice dziadkowie i dzieci albo wyspecjalizowani rzemielnicy. Rzemielnicy zawodowo zajmujcy si wyrobem Zabawek byli czsto skupieni na hacer obszarze niewielkim, std mwi si o orodkach zabawkarskich. Za najwaniejsze dla polskiego zabawkarstwa ludowego Uwaa si orodki: ywiecki (zabawki najstarszy w okolicach ywca wyrabiano ju w w poowie XIX.), Mylenicki (zabawki tam wytwarzane sprzedawano przede wszystkim w Krakowie), Kielecki i rzeszowski. Kolejnym popularnym materiaem z ktrego produkowano zabawki bya glina. Z wypalanej gliny powstaway popularne w caej Polsce ptaszki-gwizdki, figurki przedstawiajce zwierztka i Postaci ludzkie. Zabawkami staway si rwnie przedmioty zwizane z wierzeniami i rokiem obrzdowym. W Taki sposb zabawkami staway si figurki wypiekane ciasta z na Nowy Rok BYKI i Nowe latka oraz pisanki i gwiazdy herodowe. Scenariusz animacji Zabawki Ludowe: kurki powsta que wsppracy z Katarzyn Kulik i Sebastianem Rakowskim z Muzeum Ziemi Otwockiej. W opracowaniu korzystaymy z ksiki Aleksandra Jackowskiego Polska Sztuka Ludowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007 oraz ze strony internetowej strojeludowe. net. Animacja: Magdalena Bryll (Poklatkowo) Grafika: Zuzanna Walkiewicz Muzyka: Mateusz Kowalski Dwik: Wojciech Lubertowicz Autorki tekstw: Natalia Jaboska, Magorzata Kunecka, Justyna Szymaska ​​Autorka koncepcji: dostpne Joanna Kociaska Animacje s na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Uycie niekomercyjne-Bez utworw zalenych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0). Tre licencji broma dostpna tutaj Polecane Animacje poklatkowe powstay w ramach projektu Edukuj z Antropologi Lokalno Rnorodno Zaangaowanie Animacje s rwnie efektem dziaa prowadzonych przez nas desde 2011 roku w ramach projektu Etnografia i dla najmodszych skierowane s do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz ich opiekunw. Mamy nadziej, e zachc uno dzieci i dorosych hacer Pracy wsplnej i zabawy tworzenia rzeczy zainspirowanych kultur Ludow. Estas animaciones de movimiento de parada fueron filmadas como parte de la Educación por el proyecto de Participación de Antropología Localidad La diversidad en Pracownia Etnograficzna Los cortos de animación son el resultado de nuestra etnografía para el proyecto de niños dirigido desde 2011 y están dirigidos a preescolares y en edad escolar los niños y sus cuidadores . Esperamos que estas animaciones animarán a niños y adultos para trabajar y jugar juntos mediante la creación de objetos inspirados en la cultura popular. Czasem ogldajc mirada zdjcia lub ryciny, wyobraamy sobie, e kiedy na na co dzie wsiach chodzono w piknych owickich pasiakach lub krakowskich czapkach pirem z. Wbrew pozorom strj Ludowy nie por jednak strojem codziennym, lecz noszono van desde wita i na ubierano okazje specjalne, takie luby Jak, pogrzeby, chrzciny msza czy niedzielna. Potem odkadano je na powrt hacer szaf i kufrw. Kady región (un nawet niekiedy kada wie) mia wasny strj, ktry odrnia ir desde ssiadw. Po strojů mona byo odgadn nie tylko czym zajmuje si jego waciciel lub wacicielka, ale toma czy diez kto por ju czy nie po lubie inaczej ubieray si panny i kawalerowie, inaczej matki i u Onaci mczyni. Strj mwi te wiele o wieku jego waciciela lub wacicielki niezalenie desde stanu cywilnego czsto jasne Barwy przypisane byy osobom modym, un starszym ciemniejsze osobom. Po strojů mona te pozna umiejtnoci i gust twrcw byy uno lokalnie tworzone, un hafciarki najzdolniejsze, tkaczki i szwaczki byy wiejskimi kreatorkami Mody. Zrnicowanie strojw byo debido, región im bogatszy (np. Owicki) TYM WICEJ wystpowao odmian strojů. Moda Wiejska bya zmienna wpyway na a m. in. rozpowszechnianie si trendw z najbardziej efektownych strojw Ludowych (np. strojw krakowskich i owickich), dostpno materiaw i barwnikw fabrycznych oraz kontakty z dworem i miastem. Para Wanie miastem z kontakty, uwaszczenie chopw i wcielanie ich hacer armii spowodoway stopniowy Zanik strojw mskich czsto byy uno zastpowe garniturami albo mundurami. Stroje kobiece na wsi Polskiej zaniky znacznie pniej, bo w wieku poowie XX. Polskie stroje Ludowe a temat fascynujcy, dlatego te Jako Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna stworzylimy stron internetow im powicon: strojeludowe. net. Mog na niej Pastwo znale WICEJ informacji dotyczcych strojw Ludowych, Baz ZDJ oraz instrukcje, Jak samodzielnie uszy RNE elementy strojů ludowego. Animacja: Magdalena Bryll (Poklatkowo) Grafika: Zuzanna Walkiewicz Muzyka: Mateusz Kowalski Dwik: Wojciech Lubertowicz Autorki tekstw: Natalia Jaboska, Magorzata Kunecka, Justyna Szymaska ​​Autorka koncepcji: dostpne Joanna Kociaska Animacje s na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Uycie niekomercyjne-Bez utworw zalenych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0). Tre licencji broma dostpna tutaj Polecane Animacje poklatkowe powstay w ramach projektu Edukuj z Antropologi Lokalno Rnorodno Zaangaowanie Animacje s rwnie efektem dziaa prowadzonych przez nas desde 2011 roku w ramach projektu Etnografia i dla najmodszych skierowane s do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz ich opiekunw. Mamy nadziej, e zachc uno dzieci i dorosych hacer Pracy wsplnej i zabawy tworzenia rzeczy zainspirowanych kultur Ludow. Estas animaciones de movimiento de parada fueron filmadas como parte de la Educación por el proyecto de Participación de Antropología Localidad La diversidad en Pracownia Etnograficzna Los cortos de animación son el resultado de nuestra etnografía para el proyecto de niños dirigido desde 2011 y están dirigidos a preescolares y en edad escolar los niños y sus cuidadores . Esperamos que estas animaciones animarán a niños y adultos para trabajar y jugar juntos mediante la creación de objetos inspirados en la cultura popular. Wycinanka Ludowa rozwina SI i rozpowszechnia w XIX wieku. Jedn z genez powstania wycinanki Ludowej byy dekoracje ydowskich domw, tworzone na wito Szawout. Wykonywano je w formie okrgej i nazywano wtedy rajzelech albo w formie kwadratowej (lub prostoktnej). Kolejn inspiracj twrcw Ludowych byy papierowe firanki wykonywane ze skadanych arkuszy i przyklejane pniej hacer Okien, una toma papierowe vaina podkady pieczecie opatkowe. Rozwj wycinanki czy SI SI pojawieniem z w poowie XIX wieku cienkiego, kolorowego papieru glansowanego, ktry por sprzedawany na odpustach i przez domokrcw. Wycinano TYM, co byo, czyli wielkimi noycami hacer owiec strzyenia. Osi symetrii broma linia zoenia kartki papieru, wzdu ktrej wycinamy. Gdy papier broma kilkukrotnie skadany, mamy hacer wieloosiow czynienia z wycinank. W niektrych wycinankach stosuje si wiele kolorw i na nakleja siebie poszczeglne fragmenty wycinanki te nazywane s naklejankami. Wzorem dla wycinanek por wiat zewntrzny przyroda i wie. owickie Kodry, czyli prostoktne wycinanko-naklejanki, przedstawiay CAE sceny z ycia WSI. Cz przedstawie bya Czysto symboliczna wida a Choby w ksztacie kogutkw i sylwetkach Postaci, na przykad w w figurach kobiet trzymajcych rkach Kokoszki na kobielskiej wycinance. Jednym z popularnych motyww s rwnie leluje, wycinanki czyli w ksztacie symbolicznych drzewek (charakterystyczne szczeglnie na Kurpiach) oraz prostoktne rzgi, na ktrych przedstawiane byy kogutki. Najpopularniejsze polskie wycinanki regionw z pochodz owickiego i kurpiowskiego, jednak pikne wycinanki znajdziemy rwnie w innych regionach: gbiskim, rawskim, opoczaskim, sieradzkim, kieleckim, kobielskim, lubelskim, rejonie Puszczy Kozienickiej oraz na Powilu Garwoliskim. Animacja: Magdalena Bryll (Poklatkowo) Grafika: Zuzanna Walkiewicz Muzyka: Mateusz Kowalski, Wojciech Lubertowicz Dwik: Wojciech Lubertowicz Autorki tekstw: Natalia Jaboska, Magorzata Kunecka, Justyna Szymaska ​​Autorka koncepcji: dostpne Joanna Kociaska Animacje s na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Uycie niekomercyjne - Bez utworw zalenych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0). Tre licencji broma dostpna tutaj Zapraszamy hacer ogldania wystpienia Mateusza Halawy pt. . W ostatnich latach mamy hacer czynienia z coraz silniejszym zainteresowaniem antropologii spoecznymi i kulturowymi wymiarami pienidzy i finansw. Ich abstrakcyjna natura i globalny zasig s wyzwaniem dla naszych metod, wypracowanych na badaniach konkretnych praktyk w lokalnych kontekstach. W wykadzie TYM, na podstawie wieloletnich bada terenowych w Polsce, poka, Jak Moe wyglda antropologiczna refleksja nad pienidzmi. Zrobi a na przykadzie szwajcarskiego Franka, waluty denominujcej lub indeksujcej ponad p milióna kredytw hipotecznych zacignitych przez modych przedstawicieli postsocjalistycznej Klasy redniej w Polsce. Popularnie nazywani s ustawione przez kontrakt Kredytowy w pozycji spekulantw, ktrych powodzenie zaley desde zmieniajcej si relacji midzy par walut. poka wykadzie W, e gdy dziaania i procesy Gospodarcze wczaj WICEJ ni jedn walut, Dynamika relacji midzy walutami broma produktywna nie tylko gospodarczo, lecz rwnie spoecznie i kulturowo. W przypadku frankw znaczyoby a, e waluta ta poredniczy nie tylko w obarczonym ryzykiem wytwarzaniu bogactwa przez spekulacj na rnicach kursowych i stopách procentowych, lecz rwnie przeksztaca relacje spoeczne w gospodarstwach domowych i sieciach pokrewiestwa, una toma obrasta symbolicznymi znaczeniami, KTRE zmieniaj przebieg procesw ekonomicznych. Mateusz Halawa broma doktorantem na Wydziale Antropologii La Nueva Escuela de Investigación Social w Nowym Jorku i asystentem w Instytucie filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Na podstawie wieloletnich bada etnograficznych wrd kredytobiorcw i ich rodzin, kredytowych doradcw, bankowcw, prawnikw, ekonomistw i dziennikarzy przygotowuje monografi na spotkaniu Asociación Americana de Antropología. Kieruje zespoem nauk spoecznych i humanistycznych w Escuela de la Forma W Poznaniu. Spotkanie odbyo SI 16/12/2015 w ramach projektu Antropologia dzi otwarte seminaria Naukowe finansowanego ze rodkw Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyszego. Projekt broma realizowany przez Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna im. Witolda Dynowskiego que wsppracy z Instytutem Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. O dylematach, trudnociach i wspomnieniach zwizanych badaniami zi dokumentowaniem ycia Romw dyskutowa bdziemy z profesorem Uniwersytetu Warszawskiego Lejem Mrozem oraz fotografem Piotrem Wjcikiem. Spotkanie poprowadzi Joanna Talewicz-z Kwiatkowska Fundacji diálogo-Pheniben. () Kiedy odezwaem si w tych obronie, ktrym zgotowano kolejne udrki i niepewno, urzdnik postraszy, e milicja zajmie SI i mn, bo nie Wiadomo kim jestem, Co Tu robi, czy nie buntuj Cyganw przeciwko wadzom () () W pewnym momencie dla mnie Jezyk fotografii sta sie Jednym z jezykw, ktrym chce mwic o Romach. Ale de tez por Taki momento Spotkania z Romami, ze bardzo mocno sie zaangazowaem emocjonalnie i psychicznie w w jakims sensie obrone ich godnosci i Praw) Pokaz fotografii i rozmowa z (autorami odbdzie si w Sobot, 30 stycznia 2016 roku, godz. 18.00 Pracownia Duy Pokj, ul. Warecka 4/6 (wejcie desde ul. Kubusia Puchatka)




No comments:

Post a Comment