Tuesday 27 September 2016

Cystone 111






+

Despre medicamentul Cystone Am fost diagnosticata cu cálculos La rinichi. Mi sa descoperit la rinichiul picó o Pietricica de 4 mm, si mi-a prescris medicul de familia en tratament cu Cystone (des naturista medicamento, din cado stiu UE).Intrebarea trebuie gato mea this sa fac tratamentul cu el, ca medicul de familia en mi-ca un ZIS trebuie sa fac cel putin 4 luni, cate 2 pastile de Doua ori pe zi. Pana acum am luat o luna de Zile, si-como vrea sa nu mai UAI ca mi se pare la ONU TIMP ff lung. Ma gandesc ca poate nu am inteles bine de la doza médico si timpul gato trebuie sa iau. Si en acest timp am luat si CEAI diurético (diurosept de La tarifas) Dar am intrerupt. 13-02-2010, 12:14 ora Autor: Dr. Balcan Anisoara Balcan Anisoara - Medicina de familia en, Erbiceni, Iasi Nu, ai inteles bine. tratamentul cu Cystone Este de cateva luni. 25-09-2010, 22:20 ora Medicul meu de familia en un mi-DAT o reteta pt uricol si urinex. Pentru ca nu gaseam nimic am luat Cystone en loc. Este Problema ca cara IMI Greata foarte, leva 2 Zile mi-sa venit un vómito de la EL. Am dat si destui Bani pe El Si am vreo 80 de pastile inútil. Exista vreo sansa sa ma obisnuiesc cu ele Sunt toxice cumva Nu imi explic de ce ma simteam asa de Rau. Pe perspectiva nu SCRIE ca ar fi nici ONU fel de Probleme posibile, asta nu e gresit Nu fi ar trebuit sa includa efecte adversa Din pacate am aruncat bonul ca le-fi como Inapoi DHE. Pentru un putea aduga rspuns / comentariu DVS trebuie s v logai n contul ONU. Dac nu AVEI foro cont pe, nregistrai-v aici.




No comments:

Post a Comment